יום שלישי, 9 ביולי 2013

אלבום דיגיטלי לחברה טובה

אתמול שלחתי ספר חדש להדפסה.
ספר מיוחד למישהי מיוחדת. מישהי שלא ראיתי אותה כבר 15 שנה, בדיוק חצי מהחיים שלנו.
היינו חברות הכי טובות והיום שתינו גרות במדינות רחוקות ואפילו מדברות שפות שונות משפת האם שלנו: אני בעברית והיא באיטלקית.

האם קיים המושג "חברה מיטולוגית", סוג של "אקס מיטולוגי"? אם לא - חייבים להמציא אותו כי חברות יכולה להיות חזקה ועמוקה אפילו עוד יותר מקשר רומנטי...

בכל מקרה, אנחנו נפגש בעוד חודש באיטליה הקסומה. וגם אם הפכנו מחברות הכי טובות לנשים זרות, אני בטוחה שיהיה לנו על מה לדבר ובמה להזכר. והספר שהכנתי (אני מקווה מאוד שאקבל אותו בזמן מהבית דפוס!) הוא מתנה מדהימה, כך אני מרגישה.

השלב הכי קשה בהכנת "ספר זכרונות" כזה הוא, כמובן, איסוף חומר גלם. תמונות ישנות, מכתבים, גלויות וכו'.
טוב שיש סורק היום כמעט בכל בית ותודה לכולם על העזרה באיסוף תמונות מתקופת הבית ספר.

התוצאה - ספר מעולה, מלא בזכרונות וב"אוצרות" שהתגלו במהלך החיפושים... "אוצרות" שגורמות לבכי ולצחוק, "אוצרות" שמחזירות לנו את האנשים שכבר לא איתנו...



חזרנו ואני מרגישה שחייבת לעדכן...
היה מ-ד-ה-י-ם! וטוב שהכנתי והבאתי לה את האלבום הזה...
אין לי הרבה מה להוסיף חוץ מתמונה ששווה אלף מילים. תשמרו על החברים שלכם :)


להזמין ספר דיגיטלי

2 תגובות: