יום שבת, 27 באפריל 2013

אלבום דיגיטלי משפחתי )))))

היי לכולם! התגעגעתי.
לפני דקות ספורות ממש, אלבום דיגיטלי חדש נשלח להדפסה.
לילות שלמים עם עיפרון או עכבר מחשב ביד, ימים שלמים במחשבה איך לעשות אותו בצורה טובה יותר...


כי המטרה הפעם הייתה שונה מלעצב ספר נוסף... כבר מזמן חלמתי למצוא דרך ליצור אלבום מעוצב מצד אחד ואוניברסלי מצד שני. כי כל פעם לעצב אלבום דיגיטלי מהתחלה ועד הסוף ללקוח, זה מאתגר כל פעם מחדש, אבל כרוך בשבועיים מול המחשב בשבילי ובתשלום פרופורציונלי ללקוח. אין לי יומיים, אני כבר לא מדברת על שבועיים וכבר מזמן רציתי למצוא פתרון, משהו לא בנאלי ולא "קליפארטי", אבל נגיש לכולם, לא יקר ויחסית מהיר. כי מה שחסר לי באמת בשנים האחרונות זה זמן.
הזמן בורח בין האצבעות וכמות הפרוייקטים הפוטנציאליים שמחכים בצד הולכת וגדלה.

מספר עמודים מתוך אלבום דיגיטלי אחרון:



ספר כזה מאפשר לרכז בתוכו חלק מתמונות משפחתיות ששמורות במחשבים ובמכשירים ניידים שלנו. התוצאה היא ספר קומפקטי וחמוד שעומד על המדף בסלון, מדפדפים בו לפעמים, נזכרים באירועים שרוצים להיזכר בהם, מראים לחברים, מביאים במתנה לסבתא וכו' )))

כל מי שמעוניין בזוג אלבומים דיגיטליים זהים (בעברית/רוסית/שפה אחרת) בעיצוב קליל, צריך רק להעביר לי במייל כ- 50 תמונות (תמונות דיגיטליות או סריקות של תמונות, ציורי ילדים וכו'), טקסטים ב-word (לא חובה, אבל מומלץ מאוד - סיפורים, זיכרונות או כל דבר אחר, 10-500 מילים) ולחכות לחבילה.

בקשה אחת! לכל שאלה - לפנות אלי במייל (או בטלפון אחרי שעה 17).
תודה ולילה טוב ושקט לכולנו!

מעדכנת... קיבלנו אתמול את האלבומים (הזמנתי 4). איזה כיף!!!
אחד ישאר בבית, ואחרים כבר בדרך לסבתא שלי שגרה בחו"ל ולהורים שלי שכבר מזמן מצטטים את שני האלבומים הקודמים )))


לכל השואלים, איפה אני מדפיסה, זה לא סוד: בלופה, לא מאכזבים אותי כבר הרבה שנים... כמובן, אני רק מדפיסה דרך האתר ולא משתמשת בתוכנת העיצוב שלהם, אבל זה פתרון אידיאלי לאנשים שלא מכירים תוכנות גרפיות וגם לא מעוניינים בעזרתו של מעצב גרפי. בהצלחה!

4 תגובות:

  1. עיצוב נחמד! אזמין בספטמבר לאשתי!

    השבמחק
  2. היי, אנסטסיה
    כמה זמן לוקח ייצור האלבום מיום שליחת התמונות?
    תודה

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה על השאלה המעולה!
      מיום קבלת התמונות לוקח 3-4 ימים להכין סקיצה.
      אחרי האישור הספר נשלח להדפסה, זה לוקח בערך 7 ימי עסקים. המשלוח לוקח עוד 3-4 ימי עסקים.

      מחק
  3. מעוצב טוב, בהצלחה!

    השבמחק