יום שבת, 2 בפברואר 2013

אקססוריז

אתמול יצא לי לבקר במספר חנויות בנחלת בנימין, רחוב שגורם לי (ואני בטוחה, לעוד מלא אנשים) להתרגש כל פעם מחדש, להתלהב ממגוון עשיר של בדים, סרטים וכפתורים, להרגיש כוחות וביטחון ביכולת ליצור דברים חדשים. הייתה לי רק שעה, אבל הספקתי למצוא את הדברים ההכרחיים שהיו לי ברשימה וחזרתי הביתה מרוצה. (אפילו לא קפצתי לאחי שגר בנחלת בנימין - אפשרות לבדוק האם הוא קורא בכלל את הבלוג :)
בערב יצרנו כתרים עם הבנות - כל אחת הכינה לעצמה והיום יצאנו להצטלם.


אני חושבת שאכין גם לעצמי כתר קטן וכסוף לקראת פורים. ממש בא לי. כדי להכין כתר לבד בבית - לחצו כאן.
לפני שבוע הכנתי כמה צווארוני בנות, נשאר רק אחד לצילום, חייבת להכין עוד :)



הצווארון הבא נעים במיוחד סרוג ע"י אמא שלי מחוטי במבוק.
הצווארון נועד למלודי המתוקה, אבל זכה להצלחה רבה.

לכל המעוניינות לפנות במייל.


3 תגובות:

  1. האם יש רק צווארונים סרוגים אפורים? עוד צבעים?

    השבמחק
    תשובות
    1. החוטים קיימים במגוון עשיר של צבעים -
      אין בעיה לסרוג בצבע שאת צריכה.

      מחק
  2. בנות מתוקות! איזה יפה את מלבישה אותם!

    השבמחק